- Boljši oprijem v zavojih na mokrih in suhih cestah
- Večja odzivnost na cestišče in natančno vodenje v zavojih
- Krajša zavorna pot, še zlasti pri visoki hitrosti
-
Boljši oprijem v zavojih na mokrih in suhih cestah
Pnevmatika je bolj čvrsta in toga, saj je v stiku z voziščem več gume, kar zagotavlja boljši oprijem v ovinku
-
Krajša zavorna pot, še zlasti pri visoki hitrosti
Optimizira geometrijo blokov in tako povečuje njihovo togost, to pa prinaša krajšo zavorno pot pri visoki hitrosti
-
Večja odzivnost na cestišče in natančno vodenje v zavojih
Zmanjšujejo premer in debelino obloge, da so bliže vozišču in pripomorejo k natančnejšemu krmiljenju
TEHNOLOGIJE:
Asimetričen dezen tekalne plasti
Asimetričen dezen tekalne plasti daje pnevmatiki večjo vodljivost in odpornost proti akvaplaningu. Neprekinjeno sredinsko rebro povečuje stabilnost in natančnost. Asimetrična postavitev kanalov izboljšuje oprijem na mokri in suhi podlagi.
Prednosti
Boljše vozne lastnosti na ravnih odsekih in v ovinkih; večja odpornost proti akvaplaningu.Bolj sploščen profil tekalne plasti
Novo generacijo Dunlopovih pnevmatik odlikuje bolj sploščen profil tekalne plasti s štiri do osem odstotkov večjo naležno ploskvijo, odvisno od dimenzije in tipa pnevmatike. Večja naležna ploskev prinaša večjo stabilnost in boljši stik s cesto, kar pnevmatiki omogoča hitrejši in natančnejši odziv.
Prednosti
Večja stabilnost in natančnost krmiljenja; zmanjšana žagasta obraba; izredno stabilna in natančna vožnja v ovinku; odličen oprijem na suhi podlagi.Tekalna plast z več radiji (Multi Radius Tread – MRT)
Dezeni MRT imajo deset različnih radijev in se jih da natančneje oblikovati. Posledica tega je izjemno učinkovita porazdelitev pritiska po naležni ploskvi pnevmatike. Prehod z vožnje naravnost v ovinek je bolj gladek, kar pomeni natančnejše in progresivno odzivanje.
Prednosti
Precej boljši nadzor nad obliko naležne ploskve v najrazličnejših voznih razmerah; odzivno vodenje vozila na mokri in suhi podlagi; boljši nadzor pri zavijanju.Maksimalna zaščita roga platišča (Maximum Flange Shield – MFS)
Sistem za zaščito roga platišča. MFS obsega profil iz gume, ki poteka po obodu pnevmatike nad rogom platišča. S tem se ustvari zaščitno območje.*
Prednosti
Varuje draga lita platišča pred poškodbami ob udarcih v pločnik
* Na voljo samo za nekatere dimenzije
Zgradba z neskončnim pasom (JLB)
Tehnologija hibridne obloge (Hybrid Overlay Technology), ki zmanjšuje obodne deformacije pri visoki hitrosti.
Prednosti
Vrhunska stabilnost pri visoki hitrosti; gladka in enakomerna obraba.Zmes Silika-Plus
Zmes tekalne plasti s koreninami v motošportu zagotavlja odličen oprijem, zlasti na mokrih cestah in pri nizkih temperaturah.
Prednosti
Izjemne zmogljivosti zaviranja in pospeševanja; odličen oprijem v mokrih in hladnih pogojih; nizka stopnja obrabeZmes z dvojno siliko
Ta zmes izboljšuje lastnosti pnevmatike pri pospeševanju in prispeva k počasnejši obrabi.
Prednosti
Izjemne zmogljivosti zaviranja in pospeševanja; odlično upravljanje v poletnih in jesenskih pogojih; visoka stopnja oprijema; dobra odpornost na obraboSpecifičen sistem naseda noge
Krepi stik med pnevmatiko in platiščem ter s tem zagotavlja natančnejšo vožnjo. Tako kot čvrst oprijem volana z rokami tudi ta specifičen sistem naseda noge izboljšuje nadzor nad vozilom in zagotavlja izjemno občutenje ceste.
Prednosti
Boljše občutenje ceste, večja stabilnost in natančnost.Prilagodljiva zmes
Gre za tehnologijo zmesi, pri kateri se uporabljajo polimeri s koreninami v motošportu, da se zmes bolje prilagaja površinski strukturi ceste. Zaradi boljšega stika na mikroravni je boljši tudi splošen stik pnevmatike s cesto.
Prednosti
Vrhunski oprijem in učinkovito zaviranjeBloki za izjemno moč zaviranja (Power Braking Blocks)
Izjemno togi bloki, ki se pri zaviranju vozila ne upogibajo. Večja togost prispeva k optimalnemu stiku s cesto ob zaviranju pri visoki hitrosti.
Prednosti
Krajša zavorna pot, zlasti pri visoki hitrosti.https://www.dunlop.eu/dunlop_sisl/tires/passenger/sp-sport-maxx-rt-2/